Reklamacje i zwroty

Zwrot
  1. Klient ma prawo zwrócić zakupiony w sklepie towar do 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki na zasadach opisanych w ustawie z 2 III 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 z późn. zm.)
  2. Towar należy wysłać na adres firmowy ELEGANTE Maciej Przybylski ul. Wojciecha Gersona 6, 30-818 Kraków
  3. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki Kupujący ma prawo zwrotu, winien jest odesłać przesyłkę na podany wyżej adres wraz z paragonem fiskalnym.
  4. Aby dokonać zwrotu towaru należy uzupełnić powyższy formularz i dołączyć go do wysyłanego towaru.
  5. Procedura zwrotu dotyczy tylko towaru, który posiada oryginalne metki i nie nosi widocznych śladów eksploatacji wykraczających poza zwykły zarząd (możliwości zapoznania się z przedmiotem)
  6. Zwrot nie przysługuje innym podmiotom gospodarczym, które na zakup towarów otrzymały fakturę VAT.
  7. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub paczkomatami.
  8. Rozpatrzymy każde żądanie zwrotu w terminie do 14 dni, warunkiem jest jednak dołączenie potwierdzenia zakupu do zwracanego towaru.
  9. Klient powinien uprzednio powiadomić Sprzedającego o tym fakcie zwrotu (telefonicznie lub mailem).
  10. Sposób opakowania oraz przewożenia towarów odsyłanych Sprzedającemu powinien odpowiadać ich właściwościom (odpowiednie zapakowanie i zabezpieczenie towaru).
  11. Kupujący ponosi koszt odesłania towaru. Zachowaj dowód nadania przesyłki – będzie to podstawą Twojej reklamacji w przypadku zaginięcia paczki.
  12. Niedostosowanie się do powyższych zaleceń może być podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.
  13. Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.

 

Reklamacja
  1. Każdy reklamowany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny – pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, Camelia Boutique zwróci poniesiony przez Klienta koszt za zakupione przedmioty.
  2. Klient powinien uprzednio powiadomić Sprzedającego o tym fakcie reklamacji (telefonicznie lub mailem).
  3. Towar należy wysłać na adres firmowy ELEGANTE Maciej Przybylski ul. Wojciecha Gersona 6, 30-818 Kraków
  4. Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.
  5. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub paczkomatami.

Najlepszym sposobem na każdą sytuację jest kontakt z nami!